Toimintakeskus Punttisilimä
Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry

Upea toimintakeskus moneen käyttöön

Punttisilimä on tunnettu häiden viettopaikkana ja kesän parhaat viikonloput vuokrataankin jopa kaksi vuotta aikaisemmin. Sen enempää paikkaa ei tarvitse mainostaa, sillä positiiviset kokemukset vuokralaisilta kiirii nopeasti keskustelupalstoilla.

Punttisilimä tarjoaa myös mahtavat puitteet saunailtoihin, illanistujaisiin, pienille ja suurillekin leireille tai vaikka syntymäpäiville. Mahdollisuus vuokrata vaikka pelkkä saunarakennus muutamaksi tunniksi.

Punttisilimä sopii myös pieniin ja suuriin kokouksiin tai vaikka työpaikan virkistyspäivän ja pikkujoulujen viettoon. Vinkkaa siis työpaikalla tästä upeasta paikasta. Vuokraus onnistuu niin kesällä kuin talvellakin ja molemmat vuodenajat tarjoavat paljon mahdollisuuksia.

Omaan käyttöön vuokrattuna jäsenet saavat tuntuvan jäsenalennuksen, joten paikkaa kannattaa hyödyntää. Koira- ja kennelyhdistykset ovat oikeutettu myös alennukseen. Suuri hiekkakenttä mahdollistaa monenlaisen harjoittelun.

Soita tai laita viestiä, niin esittelemme mielelläni paikkaa tarkemmin.

21.8.2017 alkaen Anita Kajaan hoitaa paikan esittelyt ja vuokraukseen liittyvät asiat. Anitan tavoitatte p. 040 751 6137 klo 18. jälkeen, email: anita.kajaan (at) gmail.com

Lisätietoja antaa myös keskuspaikan pj. Seppo Soininen, email: seppo.soininen (at) kuopionvesi.fi

Toimintakeskus:
Punttisilimä, Marjomäentie 312 71840 Kuuslahti
(Pohjois-Savo - Siilinjärvi)

Keskuspaikkatoimikunnan puheenjohtaja:
Seppo Soininen, Siilinjärvi, puh. 050 561 0743
email: seppo.soininen@kuopionvesi.fi

Vuokraustiedot:

Punttisilimää vuokrataan niin yksityisille kuin yhteisöillekin.

Alennukset:
Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja jäsenalennukseen, joka on - 30 %. Alennus edellyttää, että vuokraus on tehty jäsenen henkilökohtaista tapahtumaa varten. Ennen tätä hänen on täytynyt olla yhdistyksen jäsenenä jo varauksen tekoa edeltävänä vuonna. Kennel- ja koirakerhoille alennus hinnoista on 25 %.

Varausmaksu:
Vuokraajilta peritään varausmaksu, joka on 30 % vuokran määrästä. Varaus astuu voimaan, kun varausmaksu on suoritettu määräaikaan mennessä. Mikäli vuokrausperuutetaan viimeistään 2 kuukautta ennen vuokrausajankohtaa, varausmaksu palautetaan.

Loppusiivous:
Vuokraaja luovuttaa toimintakeskuksen takaisin samassa kunnossa kuin on ottanut vastaan. Vuokraaja vastaa toimintakeskuksen ja sen ulkoalueiden siivouksesta käyttönsä jälkeen. Yhdistyksellä on siivoussopimus Siilinjärven 4H-yhdistyksen kanssa, suosittelemme ostamaan heidän palveluja loppusiivouksen tekemiseen. Tästä kannattaa keskustella vuorkausta hoitavan henkilön kanssa. Tarvittava lisäsiivous laskutetaan aina vuokraajalta.

Vuokralaisesta johtuva ylimääräinen käynti:
Vuokralaiselta peritään ylimääräisestä käynnistä mm. ovien avaamisesta, erillinen maksu joka tulee maksaa käteisellä henkilölle, joka sen tulee suorittamaan.
•    1.7.2017 ja jälkeen tehdyissä sopimuksissa 50€ / käynti
•    ennen 1.7.2017 tehdyissä sopimuksissa 30 €/ käynti

Vuokraushinnat 1.6.2014 alkaen tehtyihin varauksiin:

Päärakennus ja rantasauna (pe –su)
kesäaikana 1.5. – 31.9     1000,00 €
talviaikana 1.10. – 30.4.  1200,00 €
lisävuorokausi                   100,00 €

Majoitusmökki / tupa (pe - su)
kesäaikana 1.5. – 31.9      160,00 € / 80,00 €
talviaikana 1.10. – 30.4.     240,00 € / 120,00 €

Päärakennus (arkivuorokausi)
kesäaikana 1.5. – 31.9       350,00 €