Kurssit ja koulutukset:

Kurssit anotaan Omakoira-järjestelmän kautta vähintään 4 kk ennen kurssiaikaa.
Kurssitiedot löytyvät Kennelliiton Tapahtumakalenterista osoitteesta:

Koetoimitsijan lajikurssi

AJOK, BEAJ, KEAJ
15.8.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, Raj. 50 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €, Kurssille otetaan Kennelliiton jäsenyyden omaavaia koetoimitsija 1 koulutuksen hyväksytysti käyneitä henkilöitä. Kurssi toteutuu, jos sille ilmoittautuu vähintään viisi henkilöä.
www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Palkintotuomareiden peruskoulutus

AJOK
25.8.2018 Lapinlahti, Lapinlahden Erämiesten maja, Raj. 50 henk. Järj. Lapinlahden Kennelkerho r.y., Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Ilm. ja tied. Lappalainen Pauli, 0503239048, koivukulma@luukku.com, Osm. 0 €.

Palkintotuomareiden jatkokoulutus

AJOK, BEAJ
15.8.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, Raj. 150 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied.. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Palkintotuomareiden jatkokoulutus (AJOK, BEAJ)
22.8.2018 Kuopio, Karttula, Virastotalo, Kissakuusentie 6, Karttula, Raj. 70 henk. Järj. Karttulan Kennelkerho ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied. Laukkanen Sami-Severi, samilaukkanen@windowslive.com, Osm. 0 €.

Palkintotuomareiden perus- ja jatkokoulutus

KEAJ, IAJOK
10.10.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, Raj. 100 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Leinonen Tarmo.  Tied. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Ylituomareiden jatkokoulutukset