Sivut on rakennusvaiheessa !

Kuvassa Pohjois-Savon Kettukilvassa 2005 loimitettu maakunnan oma Kettukuningas K-KVA Jysky, kuva: Viljo Pennanen

KETTUKILPA 2021

Tervetuloa Kettukilpa 2021 kotisivuille

Kilpa järjestetään Punttisilimässä 11.-12.12.2021

Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry on saanut järjestettäväkseen suomenajokoirien ketunajon Suomen mestaruuskokeen Kettukilvan 2021 -ottelun. Ottelu järjestetään Pohjois-Savossa, Punttisilimässä 11.-12.12.122021. Edellisen kerran järjestimme Kettukilpa -ottelun vuonna 2005 eli kuusitoistavuotta sitten. Keskuspaikkana tuolloinkin toimi toimintakeskuksemme Punttisilimä, joka nytkin on Kettykilvan keskuspaikka.

Kilpa -toimikunta on perustettu syyskuussa 2020 pidetyssä toimikunnan järjestäytymiskokouksessa. Yhdistyksen hallitus on nimennyt puheenjohtajaksi ja Risto Kuivalaisen, joka luotsaa Kettukilvan järjestämistä yhdessä toimikunnan kanssa. Jahtivouti Timo Pennasen kaveriksi on valittu vankan kokemuksen omaavat maastomestarit. Maastojen kartoitus on aloitettu kesällä 2020. Maastoja on testattu vuoden 2020 ja 2021 kokeissa.

Tilannetietoja voitte seurata myös myöhemmin avattavan facebook-sivuston kautta.

.

...