KEAJ Piirinmestaruus ja Revonsilimä

REVONSILIMÄ-koe pähkinänkuoressa

Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Revonsilimäkokeeseen, kun hän on maksanut jäsenmaksunsa ajallaan, kuitenkin viimeistään kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä. Uuden jäsenen jäsenmaksu tulee olla maksettu viimeistään kokeen ilmoittautumispäivänä. Revonsilimäkokeen osallistumismaksu on yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruinen. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri.

Nuorten sarja Revonsilimäkokeen yhteydessä:

Osallistumisoikeus ja osallistumismaksu:

• Jäsen, joka on alle 25 vuotias, on oikeutettu osallistumaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämään jäsentenväliseen Revonsilimäkokeen Nuorten Sarjaan omistamallaan tai perheenjäsenen suomenajokoiralla.
  • Koira osallistuu samalla myös Piirinmestaruus- sekä Revonsilimäkokeeseen.

Kettu PM ja Revonsilimä 2023 18.11.2023

Julkaistu 04.12.2023

Revonsilimäkoe ja yhdistetty kettu PM pidettiin 18.11 Airakselan seurantalon toimiessa keskuspaikkana. Kokeeseen oli kutsuttu ylituomariksi Seppo Ojala Nivalasta, joka tuttuun varmaan tyyliinsä aamulla ohjeisti koekansan ja kansa kuunteli. Kokeeseen osallistui 8 koiraa joista yksi ei osallistunut lohkopaikan karsintaan (puuttui ajettu ykkönen).

Kokeen voitti hienolla 90,00 tuloksella uros Miklan Ratto om. Marko Turpeinen Suonenjoelta. Toiseksi tuli uros Rakkari om. Jani Laukkanen Vieremä 88,00 ja kolmanneksi narttu Karika Hilima om. Heikki Pekkarinen Siilinjärveltä. Hilima ei osallistunut lohkon karsintaan ja kolmannen karsintakoepaikan vei Siilinjärveläisen Vesa Savolaisen narttu Miklan Riia 85,00 tuloksella.

Koe oli kovatasoinen 6 koiran ajaessa ykköstuloksen, lisäksi tuli yksi kakkonen ja narttu Miklan Rouva jäi ilman ajoa vaikka haki hienosti yli 20km jälkeä.

Tulokset:

Tulosseuranta (koiratietokanta.fi)

Aikaisemmat Revonsilimäkokeet

Valokuvat

Kiertopalkinnot

MAHLANPYTTY

• Mahlan kennel, om. Olavi Jääskeläinen on lahjoittanut kiertopalkinnot, jotka kiertävät
  • Jäsentenvälisessä Revonsilimässä nuorimmalla uroksella
  • KEAJ Piirinmestaruuskokeessa vanhimmalla nartulla
  • joille on laskettu loppupisteet.
  • Kiitos Olaville lahjoituksesta!