Koiranäyttelyt

VUODEN 2021 JÄRJESTETÄÄN KAKSI NÄYTTELYÄ

Yhdistys järjestää vuosittain koiranäyttelyitä. Perinteinen näyttelymme on joka vuosi yhdessä Pohjois-Savon Beagleyhdistyksen kanssa järjestetty Mehtäkoera. Mehtäkoera pidettiin ensimmäisen kerran vuonna 2008, rodut ovat perinteisesti olleet osat 5/6 ja ryhmä 7. Tämän vuoden näyttely pidetään Kuopiossa Matkailukeskus Rauhalahdessa.

Vuonna 2021 yhdistys on vastuullinen järjestäjä Kettukilvassa, tämä SM-koe pidetään Punttisilimässä 11.-12.12.2021. SAJ on myöntänyt meille erkkarin Kettukilvan järjestelyjä tukemaan. Erkkari pidetään Punttisilimässä 1.8.2020 SAJ:n roduille.

Olemme mukana joka toinen vuosi Sawo Show -koiranäyttelyssä, jossa kolmena päivänä peräkkäin arvostellaan kaikki rodut. (KV, NOR, KR). Vuonna Sawo Show peruttiin koronan takia. Seuraava voimien ponnistus on vuonna 2022.

• Sawo Show 2022

Joskus myös Suomen Ajokoirajärjestö myöntää meille tukinäyttelyitä, nämä erkkarit otamme ilolla järjestettäväksemme. Näyttelyyn voi osallistua kaikki SAJ:n rodut (korkeajalkaiset ajokoirat). Näyttelyssä on myös luokka baby-pennuille sekä jälkeiläisluokille.

Koiranäyttelyt löytyvät myös Kennelliitto / Koiranäyttelyt: