Koemaastot

Koekausi 2021-2022 on päättynyt onnistuneesti

Hallitus kiittää yhteistyöstä ja maastojen luovuttamisesta, näin mahdollistatte jälleen koetoimintamme harjoittamisen. Vuonna 2021 saatiin monta isoa arvokoetta järjestettyä niiden arvoisella tavalla. Koirat onnistuivat niin jäniksen kuin ketunajoissa ja saivat hyviä palkintosijoja.

Tervetuloa yhdistyksen kesätapahtumaan 30.7. klo 19. alkaen lohikeitolle!

====

Tulevan kauden 2022-2023 koeanomukset postitetaan heinäkuussa!

Koemaastojenluovuttajille suunnattu info

Hyvä yhteistyökumppanimme, kiitämme teitä myönteisestä suhtautumisesta koetoimintaamme kohtaan.  Koekausi yhdistyksessä käynnistyy 1.9. ja päättyy 28.2.  Tulevana syksynä meillä on jälleen monta koetta järjestettävänä, toivomme myönteistä suhtautumista maastoanomuksiimme.

Kokeen onnistumisen yksi tärkeimistä asioista on hyvät koemaastot. Olemme saaneet vuodesta toiseen hyviä maastoja, joista on löytynyt koekoirille ajettavaksi jäniksiä ja kettuja.  Koirien kokeissa käyttäminen on muutakin kuin kilpailua, se on tärkeä jalostusmateriaalin keräämistilaisuus. Tästä nöyrä Kiitos kuuluu Teille maanomistajille ja metsästysseuroille.

Koemaastojen luovuttajat voivat seurata maastojen käyttöä tältä sivulta. Ilmoitamme ennen koeviikonloppua torstaina tällä sivulla kokeissa käytettävät maastot ja varamaastot. Jos maasto ei ole mainittu luettelossa, silloin sinne ei tule koekoiraa ja se on seuranne omassa käytössä.

Koetoimikunnan yhteystiedot:
Puheenjohtaja:
Matti Karppinen, p. 050 361 1391, email: maheil (at)  outlook.com
Sihteeri: Seppo Soininen, p. 050 561 0743, email: seppojuhani.soininen (at) gmail.com